Головна
» 2009 » Березень » 15

Чорний колір панує на подіумі Ukrainian Fashion Week вже третій день поспіль. І це непогано, а в деяких речах навіть дуже добре. Як приклад – показ Христини Бобкової, яка цього разу запропонувала нам не відвертий гумор, а своєрідний ґротеск. Під легкий і трохи дивний музичний супровід на подіумі з’являлись дівчата-моделі ніби ельфи, вдягнені у химерні строї з трикотажу, сукна, шифону, шовку, шкіри або плащової тканини. Колір колекції, як вже було зазначено вище, чорний. Саме у нього Христина занурює свої чисті лінії та форми: лаконічність, конструктивізм, складний крій. Складні об’ємні силуети Бобкової відсилають нас до колекцій західних дизайнерів, а речі-трансформери (сукні з чотирма рукавами, подовжений светр, комір-капюшон) та асиметричний трикотаж цього Тижня вже й у наших модельєрів були – ось вам і основні тренди наступної осені-зими за Бобковою.

Просмотров: 1184 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (1)


Інтерв'ю з головним редактором «Сезони моди» Ганною Радченко


– Що, на ваш погляд, відбувається зараз у моді (у світовому масштабі)?

– Сьогодні, через економічну кризу, для модної індустрії настав рішучий момент, певна точка відліку. Торгові марки вже не можуть грати за старими правилами, коли вони диктували свою волю покупцям. Виграють бренди з гнучкою політикою, які розуміють свого покупця і передбачають його потреби. Песимісти вважають, що моді приходить кінець. Я так не думаю, будь-який процес має маятниковий рух. І те, що відбувається сьогодні – закриття бутіків, відмова дизайнерів від участі в Тижнях моди через брак коштів.

– Які п’ять факторів найближчими роками визначатимуть модні тенденції?

– Якість: люди втомилися від одноразових речей ... Читати далі
Просмотров: 929 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 5.0/1 | Комментарии (0)


Минув рік з моменту знайомства українців з «Design Mode» – міжнародною компанією, представленою в Україні мережею магазинів жіночого одягу «Yellow&Blue». Сьогодні з упевненістю можна сказати, що «Yellow&Blue» – це серйозний гравець на ринку модного одягу. За перші півроку було відкрито чотири магазини мережі – у Дніпропетровську, Кривому Розі, Львові та Донецьку, що дало можливість охопити зацікавлену аудиторію в усіх частинах країни. На початку планувалася співпраця з 9 вітчизняними дизайнерами, проте їх кількість постійно зростає, адже, як зазначив засновник «Design Mode» Томаш Мик під час відвідин UFW у жовтні 2008, розвиток співпраці і є тим, задля чого «Design Mode» прийшли в Україну. Про особливості розвитку протягом «міжсезоння» та позитивні зміни, що сталися з жовтня минулого року, розповіли директор «Design Mode» Євген Прибега та комерційний директор Олена Чепелюк.

Просмотров: 869 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Зародившись у надрах моди, слово ґламур обросло власною семантикою і на сьогодні завойовує нові й нові сфери впливу. Але, як і раніше, ґламур і мода нероздільні, як жіночність і стиль у єдиному полі краси. Торгова марка Glamour уважно спостерігає за найсвіжішими тенденціями в моді – і створює свій власний, неповторний і щоразу новий образ жінки, досягаючи все ширшого визнання культивованого нею стилю. А Український Тиждень прет-а-порте з 2007 року є для цього не тільки оптимальним приводом, але й представницькою ареною.

Завдяки концептуальному підходу торгової марки Glamour космополітичне за суттю поняття ґламур дістало вагому українську складову. Вже традиційно під час Тижня маркетолоґи Glamour працюють пліч-о-пліч з найкращими українськими модельєрами, залучаючи їх до створення ексклюзивних суконь та дизайнерських пачок сигарет Glamour. У березні цього року переможниці проекту Glamour Look Haute Couture 2008 вирушать на шопінґ до Нью-Йорка в компанії дизайнера Олексія Залевського.

Просмотров: 935 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Вчора у рамках UFW відбувся семінар за участю одного з найвпливовіших фешн-блоґерів світу Івана Родіка (www.facehunter.com). Тема інтригувала своїм багатообіцяючим формулюванням: «Вплив інтернету на сучасну моду». Попри безперечну актуальність питання, було очевидно, що дивитися на цей самий вплив можна з дуже різних точок зору. Але коли мова зайшла про феномен фешн-блоґів, всі зайві питання одразу знялися самі собою і всім присутнім лишилося тільки поринути у подорож найвідомішими на сьогодні блоґами, керуючись влучними та професійними коментарями Івана.



Отже, семінар було побудовано по вектору «що таке фешн-блоґи? – наскільки це серйозно? – як блоґи впливають на моду?» Фешн-блоґи, як і блоґи будь-якої іншої тематики, найчастіше створюються простими людьми, яким є чим поділитися зі світом. І в цьому їх головний плюс та секрет шаленої популярності. Адже користувачі інтерне ... Читати далі
Просмотров: 877 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Другий день Ukrainian Fashion Week Fall 2009 було розпочато показом Едуарда Насирова, який вже котрий сезон поспіль створює речі для ТМ «Столичний». Насиров один із небагатьох українських дизайнерів, хто виносить на суд фешн-публіки луки не тільки жіночі, але й чоловічі. Ну а з огляду на те, що чоловіча мода у нас все ще викликає питання, образи Насирова справді заслуговують на схвальну оцінку. Особливо ті його «лоранівські» брюки та метелики на сорочках. Що ж до жіночих образів, то саме вони цього разу дали зрозуміти нам, що Насиров почав рухатися у правильному напрямку: техніка ориґамі, об’єми у плечах, вузький низ та коміри у стилі іспанського маньєризму – вся колекція продумана та поміркована. А ще Насиров добре орієнтується у західних фешн-тенденціях – захоплення британськими дизайнерами простежується у багатьох його речах.


Розповідає Тетяна Хмелівська:

Любителям нічних кошмарів, подружкам мертвої нареченої, арахнофілам і всім нещасним, які народились у п’ятницю 13-го, п ... Читати далі
Просмотров: 966 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Вперше в історії французької виставки Prêt-à-Porter Paris в секторі професійної fashion-преси одним із експонентів став журнал з України – «Сезони моди», постійний медіапартнер Українського Тижня Моди та одне із провідних українських професійних fashion-видань. Поруч із стендом «СМ» експонувались найавторитетніші fashion-видання світу – Collezioni, Le Journal Du Textile, Fashion Daily News, Vogue Italia та L’Officiel. Світ моди – це єдиний інформаційний простір, і журнал «Сезони моди» посів у ньому своє гідне місце.



Головний редактор «Сезонів моди» Ганна Радченко зустрілась із fashion-директором виставки Prêt-à-Porter Paris Мюріель П’язе. Розмова йшла про майбутнє, про те, що впливатиме на тенденції у світі моди протягом найближчих 5 років і про нову точку відліку для брендів.

— Що, на ваш погляд, найважливіше відбувається сьогодні у моді?

— Сьогодні настав момент, певна точка відліку для кожної марки. Щоб продовжувати жити і продавати на ринку прет-а-порте, треба ... Читати далі
Просмотров: 874 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Після світової фінансової кризи глобальне потепління та проблема шкідливих викидів в атмосферу – тема для обговорення номер один у світі, особливо в автомобільному. Екологічність давно стала складовою іміджу марки BMW – визнаного світового експерта в галузі інноваційних технологій, які на практиці під-тверджують лідерство BMW у відчутному балансі між задоволенням за кермом та економічністю.

Блискучим результатом унікальної екостратегії BMW стали технології EfficientDynamics, визнані як найбільш ефективні з існуючих на сьогодні систем зниження споживання пального і як наслідок – токсичних викидів. І концерн BMW – єдиний у світі автовиробник, що пропонує комплекс заходів EfficientDynamics для кожного автомобіля, що зійшов з його конвеєра.



гурт "Сьоме небо"

При цьому фірмова динаміка BMW залишається на рівні, що відповідає високому іміджу баварської ... Читати далі
Просмотров: 892 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)



Ukrainian Fashion Week почався на оптимістичній ноті – всі дизайнери першого дня сказали, що криза неодмінно сприятиме просуванню української моди. Звідки така переконаність? А дуже просто – імпортна «легенька промисловість», яка і так подорожчала для вітчизняних споживачів через гепнуту гривню, з березня додала плюс 13 % мита на імпорт. Можливо, хоч цей економічний тренд навіє національним торгівцям модою думку активніше продавати одяг Лілії Пустовіт десь на Городецького чи Пушкінській.



У колекції Poustovit осінь-зима’2009-2010 домінує вільний крій і немаркі кольори – фешіоністи не мусять жертвувати зручністю заради краси. Прямі силуети, схоплені на стегнах шкіряними пасками, форма кокону, об’ємні піджаки з широкими плечима і вільною спиною – складний крій і чисті лінії в даному випадку не суперечать один одному. Улюблені Лілині брюки зі складками на талії, які по міліметру звужуються донизу, в наступному сезоні стають трохи вужчими, ніж зазвичай, у поєднанні з вільними прозорими ... Читати далі
Просмотров: 991 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Як біблейська гора Арарат асоціюється з сонячною Вірменією, так торгова марка АрАрАт неодмінно супроводжує Український Тиждень прет-а-порте Ukranian Fashion Week. Артистичні та вишукані АрАрАт Fashion Party традиційно відкривають головну подію української фешн-індустрії.



Відкриття нинішнього, 24-го Тижня пройшло в богемній атмосфері ретро-епохи, дух і настрій якої увібрали в себе благородні витримані коньяки «Наірі». Вінтаж та підкреслено ґротескний шик сьогодні задають тон на світових подіумах. Віддаючи данину модному тренду, постійний партнер UFW коньяк АрАрАт запросив його гостей в атмосферу 20–30-х років, героєм яких зміг відчути себе кожен присутній – театральні підмостки допомогли розкрити в собі акторів.

З модою на ретро відроджується і культура споживання вишуканих, перевірених роками коньяків, а легендарний «АрАрАт» підкреслює цю тенденцію витриманим і розкішним смаком «Наірі» – незмінним супутником т ... Читати далі
Просмотров: 871 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


3 березня у віскі-ресторані «Single» відбулася зустріч голів медіапартнерів та засновників



Ukrainian Fashion Week. Такі зустрічі напередодні проведення Тижня Моди стали традиційними, як, до речі, і склад медіапартнерів.

Про події, що відбуваються на UFW, шанувальники моди дізнаються зі сторінок постійних медійних партнерів Тижня Моди. З журналів «Elle», «Ego», «Max», «Viva», «Time Out», «Фокус» ми отримуємо повне уявлення про вечірки, що відбуваються в рамках Тижня, про досягнення дизайнерів та новини наших партнерів. На сайті Главред-медіа в on-line-режимі транслюються покази українських дизайнерів. На 1-му Національному вже кілька сезонів поспіль виходять Щоденники Ukrainian Fashion Week. Особливий інформаційний патронат здійснює журнал «Сезони моди», а Видавничий Дім «Комерсант», що є постійним медіаконсалтом Тижня Моди, надає неоціненну підтримку в пошуку медіапартнерів та співпраці з ними. Ефір радіо «Європа Plus» присвячує Ukrainian Fashion Week свій найкращий час.

Цього разу основною темою зустрічі було обго ... Читати далі
Просмотров: 792 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Український Тиждень Моди дарує вам унікальну можливість стати повноправною частиною українського фешн-життя і здобути почесне звання фешн-патріота!



Сьогодні в умовах неспокійного світу бути, як то кажуть, «in fashion» дещо обтяжливо, але дуже почесно: як для творців самої індустрії, так і для носіїв модних тенденцій. Справа українських дизайнерів диктувати моду та породжувати трендове, ще й для «нашого» стилю життя – нелегка та вимагає великої частки самопожертви. Наслідуючи найкращі традиції західної фешн-індустрії, міксуючи їх із здобутками національної культури, саме дизайнери намагаються зробити українське буття кращим та яскравішим, що, на нашу думку, має надихати кожного з нас на певні фешн-вчинки. Якщо ви вже маєте у своїй шафі щось від «українських», сміливо виставляйте це на модний показ! Якщо ж ні – не вагаючись, вирушайте на пошуки вашого персонального щастя-вбрання від українських дизайнерів та набору «фешн-патріота»* вже цього Тижня! Таким чином ви зможете не тільки засвідчити свою повагу до творчості «наших» дизайнерів, але й здобути репутацію посвяченого у головні фешн-таємниці країни.

... Читати далі
Просмотров: 820 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)

Швидкий перехід

Форма входу



Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 | Хостинг від uCoz