Головна
» 2009 » Березень » 15 » Дайджест «Сезонів моди»
Дайджест «Сезонів моди»
13:40

Вперше в історії французької виставки Prêt-à-Porter Paris в секторі професійної fashion-преси одним із експонентів став журнал з України – «Сезони моди», постійний медіапартнер Українського Тижня Моди та одне із провідних українських професійних fashion-видань. Поруч із стендом «СМ» експонувались найавторитетніші fashion-видання світу – Collezioni, Le Journal Du Textile, Fashion Daily News, Vogue Italia та L’Officiel. Світ моди – це єдиний інформаційний простір, і журнал «Сезони моди» посів у ньому своє гідне місце.



Головний редактор «Сезонів моди» Ганна Радченко зустрілась із fashion-директором виставки Prêt-à-Porter Paris Мюріель П’язе. Розмова йшла про майбутнє, про те, що впливатиме на тенденції у світі моди протягом найближчих 5 років і про нову точку відліку для брендів.

— Що, на ваш погляд, найважливіше відбувається сьогодні у моді?

— Сьогодні настав момент, певна точка відліку для кожної марки. Щоб продовжувати жити і продавати на ринку прет-а-порте, треба змінювати стратегію. Основна роль буде віддана якості запропонованого товару. Саме підвищення якості зможе утримати споживача. Як, приміром, марки класу люкс, де від початку закладена висока якість товару. Давайте пригадаємо, що відбувалося раніше – марка диктувала свій концепт, свій погляд покупцю. Сьогодні зворотна ситуація не лише в тенденціях, а і в маркетинґовому підході.

— Виставка Prêt-à-Porter PARIS викликає великий громадський і фаховий інтерес…

— Ця виставка – найголовніша міжнародна професійна подія у fashion-індустрії. Люди приходять сюди, аби зрозуміти, що відбувається у світі моди сьогодні і що буде завтра. Це – серце моди, крізь яке проходять усі молоді марки, якщо вони хочуть відбутися. Цього року на виставці Prêt-à-Porter PARIS представлено 1500 марок і за 4 дні очікується 4500 відвідувачів.

— На які марки варто звернути увагу, за якими брендами майбутнє?

— Сьогодні з’явилося нове покоління дизайнерів: Jerome Dreyfuss, Alexis Mabille, Avril Gau… Вони брали участь у виставці і мають авторитет на ринку. Нині в prêt-à-porter все набагато складніше. Ще 10 років тому дизайнер, у якого був сильний концепт, міг швидко розвинутись і бути визнаним. Сьогодні для цього потрібні великі інвестиції, велика команда, потужний маркетинґ. Слід враховувати такий чинник, як конкуренція, вона з кожним роком ставатиме все гострішою. Ко-брендинґ або виробництво на сьогодні неможливі без серйозної комерційної складової.[...]





http://www.fashionweek.com.ua



Прикріплення:
Категорія: | Переглядів: 874 | Додав: Mastter | Рейтинг: 0.0/0 |


Всього коментарів: 0


Розділи новин

Форма входу



Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 | Хостинг від uCoz