Зародившись у надрах моди, слово ґламур обросло власною семантикою і на сьогодні завойовує нові й нові сфери впливу. Але, як і раніше, ґламур і мода нероздільні, як жіночність і стиль у єдиному полі краси. Торгова марка Glamour уважно спостерігає за найсвіжішими тенденціями в моді – і створює свій власний, неповторний і щоразу новий образ жінки, досягаючи все ширшого визнання культивованого нею стилю. А Український Тиждень прет-а-порте з 2007 року є для цього не тільки оптимальним приводом, але й представницькою ареною.
Завдяки концептуальному підходу торгової марки Glamour космополітичне за суттю поняття ґламур дістало вагому українську складову. Вже традиційно під час Тижня маркетолоґи Glamour працюють пліч-о-пліч з найкращими українськими модельєрами, залучаючи їх до створення ексклюзивних суконь та дизайнерських пачок сигарет Glamour. У березні цього року переможниці проекту Glamour Look Haute Couture 2008 вирушать на шопінґ до Нью-Йорка в компанії дизайнера Олексія Залевського.
А Glamour продовжує мандрівку модними столицями світу, учасницями якої можуть стати українські модниці, що віддають перевагу марці Glamour. За результатами національної програми для споживачів 2009 року, кількох щасливиць чекає незабутній шопінґ-тур до столиці світової моди Парижа, романтичні враження від якої підсилить участь відомого українського дизайнера у ролі персонального стиліста.
Сам дизайнер спільно з ТМ Glamour підготує спеціальну французьку колекцію стильних аксесуарів. Хто саме це буде – поки що секрет, адже жінки обожнюють сюрпризи, а Glamour робить їх максимально приємними. Тож не випустіть свій шанс: вже у квітні цього року дізнавайтесь більше деталей і шукайте в точках продажу пачки Glamour зі спеціальною акцією. Cherchez le Glamour!