Після світової фінансової кризи глобальне потепління та проблема шкідливих викидів в атмосферу – тема для обговорення номер один у світі, особливо в автомобільному. Екологічність давно стала складовою іміджу марки BMW – визнаного світового експерта в галузі інноваційних технологій, які на практиці під-тверджують лідерство BMW у відчутному балансі між задоволенням за кермом та економічністю.
Блискучим результатом унікальної екостратегії BMW стали технології EfficientDynamics, визнані як найбільш ефективні з існуючих на сьогодні систем зниження споживання пального і як наслідок – токсичних викидів. І концерн BMW – єдиний у світі автовиробник, що пропонує комплекс заходів EfficientDynamics для кожного автомобіля, що зійшов з його конвеєра.
гурт "Сьоме небо"
При цьому фірмова динаміка BMW залишається на рівні, що відповідає високому іміджу баварської марки, і компанія відкриває нові шляхи його втілення. Вже кілька сезонів поспіль бренд BMW демонструє гнучкість своєї екологічної стратегії спільними проектами з провідним українським дизайнером Лілією Пустовіт, кожен із яких є творчо усвідомленим кроком привернути увагу українців до актуальної проблеми захисту майбутнього планети.
А все актуальне одразу ж адаптується фешн-індустрією, для якої тема охорони довкілля на сьогодні – один із найактуальніших трендів. Недарма компанія «АВТ Баварія», офіційний імпортер автомобілів BMW в Україні, традиційно виступає партнером Ukrainian Fashion Week. Нинішній Український тиждень прет-а-порте не тільки познайомить українських шанувальників баварської марки з її актуальними новинками, але й нагадає про ті шанси, що їх передові технології BMW вже сьогодні дають наступним поколінням.