3 березня у віскі-ресторані «Single» відбулася зустріч голів медіапартнерів та засновників
Ukrainian Fashion Week. Такі зустрічі напередодні проведення Тижня Моди стали традиційними, як, до речі, і склад медіапартнерів.
Про події, що відбуваються на UFW, шанувальники моди дізнаються зі сторінок постійних медійних партнерів Тижня Моди. З журналів «Elle», «Ego», «Max», «Viva», «Time Out», «Фокус» ми отримуємо повне уявлення про вечірки, що відбуваються в рамках Тижня, про досягнення дизайнерів та новини наших партнерів. На сайті Главред-медіа в on-line-режимі транслюються покази українських дизайнерів. На 1-му Національному вже кілька сезонів поспіль виходять Щоденники Ukrainian Fashion Week. Особливий інформаційний патронат здійснює журнал «Сезони моди», а Видавничий Дім «Комерсант», що є постійним медіаконсалтом Тижня Моди, надає неоціненну підтримку в пошуку медіапартнерів та співпраці з ними. Ефір радіо «Європа Plus» присвячує Ukrainian Fashion Week свій найкращий час.
Цього разу основною темою зустрічі було обговорення проекту «Fashion-патріот». У що вилились дискусії цього вечора, можна побачити, озирнувшись навкруги в холах та залі ACCO International.