Головна
» 2009 » Березень » 15 » Мода по чорному
Мода по чорному
13:36


Ukrainian Fashion Week почався на оптимістичній ноті – всі дизайнери першого дня сказали, що криза неодмінно сприятиме просуванню української моди. Звідки така переконаність? А дуже просто – імпортна «легенька промисловість», яка і так подорожчала для вітчизняних споживачів через гепнуту гривню, з березня додала плюс 13 % мита на імпорт. Можливо, хоч цей економічний тренд навіє національним торгівцям модою думку активніше продавати одяг Лілії Пустовіт десь на Городецького чи Пушкінській.



У колекції Poustovit осінь-зима’2009-2010 домінує вільний крій і немаркі кольори – фешіоністи не мусять жертвувати зручністю заради краси. Прямі силуети, схоплені на стегнах шкіряними пасками, форма кокону, об’ємні піджаки з широкими плечима і вільною спиною – складний крій і чисті лінії в даному випадку не суперечать один одному. Улюблені Лілині брюки зі складками на талії, які по міліметру звужуються донизу, в наступному сезоні стають трохи вужчими, ніж зазвичай, у поєднанні з вільними прозорими блузами, «широкоплечими» піджаками, подовженими жакетами графічно виструнчують фігуру, але – не роблять її пласкою. Архітектура читається і в поєднаннях лискучих і матових фактур, в чіткій графіці перебільшених комірів, у трикотажних сукнях, які жорстко тримають задану форму. В колекції доволі суконь – з геометричним коміром, рукавом-трубою, з асиметричними підрізами, в сукні дизайнерка впустила колір – помаранчевий, зелений, синій, ягідно-червоний, смуги і дрібні «ситцеві» квіти. Тьмяна, чорно-присмеркова гама – графітний, коричневий, темно-синій, чорний – суголосна кризовим настроям і різко контрастує з кольорами ніжної ейфорії минулої колекції. Крій Пустовіт з кожною колекцією стає не просто бездоганним – хрестоматійно-ідеальним, якщо зіграти в гру і уявити, як у комп’ютері зробити ці самі речі кольоровими, пофантазувати над поєднанням фарб, то можна отримати несподівано веселу колекцію… В аксесуарах з камінцями Swarovsky Лілія зіграла по-крупному – великі кристали на чорних шнурках з мінімумом додаткового декору дуже скоро стануть must have кожної, не тільки української модниці, надто вже вони виразні.

Розповідає Олена Нагорна:

Вікторія Ґресь знову продемонструвала колекцію стриманого жіночого туалету, дещо церемоніальну, проте комфортну і затишну. Однак концепція елегантності та витончених форм, яку дизайнерка не зраджує вже багато років, була повністю реалізована лише в декількох речах, зокрема у маленькій чорній сукні з комірцем та ременем, які були вкриті камінням. Стосовно інших моделей з нової колекції, то головне, що вони нам несуть певну національну ідею (образи доповнили зачіски) та певні сумніви щодо світлого українського майбутнього у царині моди. Мабуть, варто було звернути більше уваги на потреби сучасної жінки, аніж поглиблюватись у ретроспекцію. Проте не можна не відзначити, що Ґресь розпочала свій власний діалог із європейськими подіумами, зокрема використовуючи добре відомі коди британської моди. Чи приживуться вони в українській дійсності – це ще питання, однак вже сьогодні можемо бути впевненими, що прихильники ґресівських буднів будуть у захваті.

Розповідає Валентина Клименко:

Олексій Залевський зіграв у гру «весело, весело проживемо кризу». Його протест проти скромних, класичних, базових речей, на які радять переходити деякі фешн-експерти, вилився у ще більшу, ніж зазвичай, кількість паєток, мережива, хутра яскравих кольорів, ґламурних шифонових олімпійок, крикливо «дорогих» дублянок і шкірянок з хутром. Мені страшенно імпонує іронійне ставлення Залевського до моди та його наївно-богемне перетасовування «одьожок» із різних стилів, але парадокс у тому, що колекція осінь-зима’2009-2010 відрізняється від колекції весна-літо’2009 хіба що майкою «I love кризис», новими промисловими матеріалами для головних уборів, інакшими принтами на трикотажі, але ти все одно заінтригована: як він це покаже, щоб знову всі ахнули. У колекції Z-time дизайнер потішив кількома вишуканими колірними поєднаннями – рожева горжетка з болотною сукнею, сірий фрак із зеленою шовковою спідницею, теракотова сукня з паєтками з вузькими брюками кольору бордо.

Стиль Ольги Громової постійно вислизає зі свідомості – вона епатує, культивує вишуканість чи хоче бути концептуальною? Осінньо-зимова колекція Gromova Design – концептуальна: чорна й архітектурна. Навіть виклична сценографія не могла затьмарити якість мережив Prada і вовни Louis Vuitton, яка елегантно тримає архітектурні силуети. Лаконічні сукні, блузи, піджаки тяжіють до заокруглень, м’які складки і драпірування лінії плеча додають жіночності, щільний шовк із м’якими шифоновими драпіровками в силуеті «кокон» огортають загадкову інтелектуалку флером стриманої вишуканості. Ольга Громова чітко продовжує асоціативний ряд – Poustovit, MacQeen, Balenciaga. Комплімент крою – чесний.










http://www.fashionweek.com.ua



Прикріплення:
Категорія: | Переглядів: 987 | Додав: Mastter | Рейтинг: 0.0/0 |


Всього коментарів: 0


Розділи новин

Форма входу



Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 | Хостинг від uCoz