Головна
» 2009 » Березень » 15 » Надії жовто-блакитного кольору
Надії жовто-блакитного кольору
14:00

Минув рік з моменту знайомства українців з «Design Mode» – міжнародною компанією, представленою в Україні мережею магазинів жіночого одягу «Yellow&Blue». Сьогодні з упевненістю можна сказати, що «Yellow&Blue» – це серйозний гравець на ринку модного одягу. За перші півроку було відкрито чотири магазини мережі – у Дніпропетровську, Кривому Розі, Львові та Донецьку, що дало можливість охопити зацікавлену аудиторію в усіх частинах країни. На початку планувалася співпраця з 9 вітчизняними дизайнерами, проте їх кількість постійно зростає, адже, як зазначив засновник «Design Mode» Томаш Мик під час відвідин UFW у жовтні 2008, розвиток співпраці і є тим, задля чого «Design Mode» прийшли в Україну. Про особливості розвитку протягом «міжсезоння» та позитивні зміни, що сталися з жовтня минулого року, розповіли директор «Design Mode» Євген Прибега та комерційний директор Олена Чепелюк.



— Останнього разу ми бачилися на UFW осінь-зима’2008-2009. Які важливі події сталися в житті «Yellow&Blue» за останні півроку?

— Найяскравіша подія, що відбулася за цей період, це співпраця з ТРЦ «Декор – Донбас» по відкриттю магазина «Fashion Day», в якому продаються перші лінії українських дизайнерів, та присвячене цій події свято, що відбулося 28 та 29 листопада у ТРЦ «Декор – Донбас».

— З чого починалася мережа «Yellow&Blue»? Скільки магазинів на сьогодні вона включає? Які плани на майбутнє?

— Мережа магазинів «Yellow&Blue» починалась з відкриття та формування фабрики, яка здійснювала розробки та адаптації колекцій відомих дизайнерів для масового виробництва. А перший магазин було відкрито у Дніпропетровську ще 3 роки тому, тоді ми ще не думали про організацію мережі. Коли стало зрозуміло, що це може бути прибутковим бізнесом, ми замислились над формуванням мережі. Другою точкою став Львів, і лише у 2008 році з’явилася назва мережі «Yellow&Blue» та відкрились магазини в Донецьку та Кривому Розі. Сьогодні до мережі входять 5 магазинів, у планах на майбутнє відкриття ще 4-х. Зараз ведуться перемовини з кількома ТРЦ щодо цього питання.

— Що допомагає «Yellow&Blue» продовжувати ефективно працювати та активно розвиватися під час кризи?

— Велика віра у цей яскравий та неповторний бізнес, що приносить дуже велике задоволення – коли з магазинів, які ми відкрили, виходять щасливі покупці з пакетами, прикрашеними нашим логотипом.

— Ваші побажання колегам та співгромадянам у період кризи.

— Шановні колеги та співгромадяни, бажаємо вам у цей непростий період не складати рук, бо криза рано чи пізно закінчиться. Треба розуміти, що це не тільки складний період, який минеться, але й час для нових можливостей. Тому слід переосмислити все, що діється навколо, і скласти собі план дій – чого особисто ви хотіли б досягти у найближчому майбутньому – і починати діяти, не втрачаючи надії та віри в успіх.




http://www.fashionweek.com.ua



Прикріплення:
Категорія: | Переглядів: 868 | Додав: Mastter | Рейтинг: 0.0/0 |


Всього коментарів: 0


Розділи новин

Форма входу



Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 | Хостинг від uCoz