Головна
» 2009 » Березень » 15 » Трохи хутра у квітнику
Трохи хутра у квітнику
14:11

Чорний колір панує на подіумі Ukrainian Fashion Week вже третій день поспіль. І це непогано, а в деяких речах навіть дуже добре. Як приклад – показ Христини Бобкової, яка цього разу запропонувала нам не відвертий гумор, а своєрідний ґротеск. Під легкий і трохи дивний музичний супровід на подіумі з’являлись дівчата-моделі ніби ельфи, вдягнені у химерні строї з трикотажу, сукна, шифону, шовку, шкіри або плащової тканини. Колір колекції, як вже було зазначено вище, чорний. Саме у нього Христина занурює свої чисті лінії та форми: лаконічність, конструктивізм, складний крій. Складні об’ємні силуети Бобкової відсилають нас до колекцій західних дизайнерів, а речі-трансформери (сукні з чотирма рукавами, подовжений светр, комір-капюшон) та асиметричний трикотаж цього Тижня вже й у наших модельєрів були – ось вам і основні тренди наступної осені-зими за Бобковою.



Дизайнери, які працюють у нішах – трикотаж, чи там хутро, до прикладу – завжди стоять у менш вигідних позах, себто позиціях, ніж їх колеги широкого профілю: простір для маневру обмежений характером матеріалу. Модний дім RITO, який спеціалізується на трикотажі, заробляв собі репутацію довго і правильно, тож і заслужено має хорошу клієнтуру. Але RITO, що зазвичай показується на Trade Mark Defile, на подіумі UFW не вистачило «колекційного» глянцю і продуманих lookів. (Навіть шарфи з кольоровими помпонами і великі берети не використали для створення образів так добре, як могли б). Колекція сезону осінь-зима’2009-2010 «Квітковий настрій» дуже спокійна по силуету – простота 70-х, гармонійна по кольорах – палітра на базі фіолетового: бузковий, рожевий, фуксія, пурпур, і експресивна по декору: крупні квіти на трикотажних полотнах, повстяні квіти-брошки і намисто з них же, квіти з паєток на майках-сітках і сукнях-сітках. Дизайнери трохи переборщили з квітникарством – у брючних костюмах, скажімо, можна було обмежитися квітами або на светрах, або на штанях. Об’ємні кофти і светри від RITO граються з фактурами – крупні петлі, виворотні, фрагменти з косами як широкий манжет. Короткі сукні з тонкого трикотажу прямого силуету – хороший вибір впевненої у собі і самодостатньої дівчини, кольорові широкі смуги звеселяють монохромну стабільність. Ще один тип суконь, які RITO пропонує на наступний сезон – багатошарові сукні-міді з романтичними рюшами. Перераховувати всі силуети не має сенсу, оскільки дизайнери, ніби в магазині, вирішили представити весь асортимент – коротке, середнє і довге, широке і вузьке, кокон, трапецію, прямий силует – об’єднаний квітковою ідеєю. На тлі красивого, глибокого фіолетового ряду добре виглядали комплекти з жовтого та сірого, жовтого і темно-бордового.

Розповідає Олена Нагорна:

Вже традиційно покази Ксенії Марченко збирають найцікавіших гостей-персонажів, які приходять подивитися на те, що цього разу запропонує їм X’U та підтримати улюблену дизайнерку в усіх її задумах. Показ колекції Ксенії Марченко для X’U винятком не став: на нього прийшли всі, хто досить сміливий, щоб носити речі з елементами старого, ношеного одягу. Цього разу Ксенію надихнули полотна російських авангардистів 20–30-х років ХХІ століття, чию палітру відтворює колекція. Сподобалися чоловічі образи, особливо отой бежевий піджак з рукавом три чверті. Крім того, X’U вдягла хлопців у білі брюки – аплодуємо їй за таке! Серед жіночих моделей запам’яталися сукні-піджаки, а ось основний лук колекції сукня-кардиґан з V-подібним вирізом та воланами з шифону трохи засмутив – ну дуже просто це, X’U! Взуття колекції – калоші з хутряними відворотами. Головні убори – супер клас – такі собі шапки-капітошки! А ще Марченко знає, як зробити так, щоб після показу гості пішли задоволені та ще й у її капелюхах. Серед моделей був Іван Родiк (блоґ Facehunter), який, власне, і закрив цей сміливий показ.

Розповідає Валентина Клименко:

Тетяна Островерхова – половина дизайнерського дуету OZ – соло випустила колекцію «Джаз під час Зими» для торгової марки Winter Fur. Ще одна «нішева» марка – хутряна. Островерхова здивувала тим, що на тлі повального захоплення технологічним креативом щодо натурального хутра – на ньому останнім часом хіба не випилювали лобзиком – працювала з автентичною фактурою, яку створила природа: рись на подіумі не виглядала як галюциногенний кролик, а шиншила нагадувала тільки саму себе, навіть канадську чорнобурку не фарбували в лимонний чи блакитний кольори. Зате із стандартних моделей на подіумі ми побачили тільки широкі норкові палантини та шарфи в чоловічих комплектах, решта – суцільна екзальтація: чоловічі джинси з хутряним передом, куртка-олімпійка з рисі або каракулю, сукня з песцевим коміром. І всі ці базові для Winter Fur речі поєднуються з яскравими, експресивними лаковими плащами, агресивними шовковими сукнями, зеленими, оранжевими, червоними низами – буря і натиск. Доцільність вбивання тваринок після цієї колекції дискутується…

Дуже цільну та цікаву колекцію зробили Тетяна Земскова та Олена Ворожбит з оптимальною кількістю ідей і абсолютно «читабельною» концепцією. Дизайнерки не шукають легких шляхів, тому жодної симетричної речі в новій колекції ми не побачили – крій костюмів, суконь, блуз вкрай складний, усі вони сконструйовані по косій, жакети і жилети часто нагадують лати чи обладунки Жанни Д’Арк. Брючні та спідничні костюми кольорів міді, бронзи, срібла, з модним відблиском, схожі на вихованих людей із складним внутрішнім світом – вони не ретранслюють на публіку перипетії своїх емоцій, але при ближчому знайомстві так цікаво відкривати по грані, по нюансу кристали їхніх душ. Силует костюмів зі спідницями тяжіє до Х, а потім внизу раптом заокруглюється і виходить на тюльпан, деякі деталі прикріплені до основної частини за допомогою металевих застібок і за потреби їх можна вийняти як гострий уламок дзеркала. Прозорість, як тренд, що триває і в наступному сезоні, Земскова-Ворожбит обіграли в картатих блузах (сіро-чорно-біла клітинка як чб Burberry – гордість Крістофера Бейлі сезону весна-літо’2009 та чудових сукнях і брюках з органзи. М’який сірий трикотаж облямований сріблястою декоративною стрічкою, така ж в’ється по шовку, примушуючи мимоволі стежити за її маршрутом. Дизайнерам вдалося показати суть сучасної жінки – вона, чуттєва і вразлива, вміє одягати броню і здаватися сильною.

«Я думаю, що я дизайнер суконь більше, ніж шуб чи курток. Сукні у мене виходять найкраще, – виправдовувався грузинський дизайнер Автанділ Цквітінідзе, який в осінньо-зимовій колекції показав тільки піджаки і жакети. – Я хотів, щоб жінки в цей кризовий час не вдягалися в чорне, а купували красиві сукні, бо МЧС були у всіх, а я хотів поєднати кілька кольорів». Синій, чорний, nude, чорнильно-фіолетовий – в одній маленькій сукні вони об’єдналися ще і з паєтками, горизонтальними і вертикальними рюшами або стрічками, металевими «блискавками», нашитими поверх. Металеві прикраси врівноважували важкі металеві блискавки «з тилу» шовкових суконь. Власниця сукні може гордо мовчати – вбрання за неї все розповість. В колекції ми побачили фірмові архітектурні Автанділові деталі, богемну жіночність, вертикальні шви-смужки, сукні-балахони, перехоплені широкими паском. Образ підкреслювали прозорі ґетри з чорними «стрілками» і туфлі на височезних підборах кольору білого золота. Блідо-рожевий, малиновий, чорно-білий з шанелівським шармом – додаткові нюанси в образ міської аристократки. Крім коротких суконь химерного крою, Автанділ також показав вільні велюрові сукні, перехоплені на спині широким паском, і сукні зі спідницею-діжкою, в якій стегна підкреслені підкладкою з тюлю. Емоційно, за враженнями, усі колекції Автанділа пасують його дружині Хатуні.















http://www.fashionweek.com.ua



Прикріплення:
Категорія: | Переглядів: 1222 | Додав: Mastter | Рейтинг: 0.0/0 |


Всього коментарів: 1


Розділи новин

Форма входу



Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2025 | Хостинг від uCoz