Головна
» Архів новин

Вперше в історії французької виставки Prêt-à-Porter Paris в секторі професійної fashion-преси одним із експонентів став журнал з України – «Сезони моди», постійний медіапартнер Українського Тижня Моди та одне із провідних українських професійних fashion-видань. Поруч із стендом «СМ» експонувались найавторитетніші fashion-видання світу – Collezioni, Le Journal Du Textile, Fashion Daily News, Vogue Italia та L’Officiel. Світ моди – це єдиний інформаційний простір, і журнал «Сезони моди» посів у ньому своє гідне місце.



Головний редактор «Сезонів моди» Ганна Радченко зустрілась із fashion-директором виставки Prêt-à-Porter Paris Мюріель П’язе. Розмова йшла про майбутнє, про те, що впливатиме на тенденції у світі моди протягом найближчих 5 років і про нову точку відліку для брендів.

— Що, на ваш погляд, найважливіше відбувається сьогодні у моді?

— Сьогодні настав момент, певна точка відліку для кожної марки. Щоб продовжувати жити і продавати на ринку прет-а-порте, треба ... Читати далі
Просмотров: 873 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Після світової фінансової кризи глобальне потепління та проблема шкідливих викидів в атмосферу – тема для обговорення номер один у світі, особливо в автомобільному. Екологічність давно стала складовою іміджу марки BMW – визнаного світового експерта в галузі інноваційних технологій, які на практиці під-тверджують лідерство BMW у відчутному балансі між задоволенням за кермом та економічністю.

Блискучим результатом унікальної екостратегії BMW стали технології EfficientDynamics, визнані як найбільш ефективні з існуючих на сьогодні систем зниження споживання пального і як наслідок – токсичних викидів. І концерн BMW – єдиний у світі автовиробник, що пропонує комплекс заходів EfficientDynamics для кожного автомобіля, що зійшов з його конвеєра.



гурт "Сьоме небо"

При цьому фірмова динаміка BMW залишається на рівні, що відповідає високому іміджу баварської ... Читати далі
Просмотров: 892 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)



Ukrainian Fashion Week почався на оптимістичній ноті – всі дизайнери першого дня сказали, що криза неодмінно сприятиме просуванню української моди. Звідки така переконаність? А дуже просто – імпортна «легенька промисловість», яка і так подорожчала для вітчизняних споживачів через гепнуту гривню, з березня додала плюс 13 % мита на імпорт. Можливо, хоч цей економічний тренд навіє національним торгівцям модою думку активніше продавати одяг Лілії Пустовіт десь на Городецького чи Пушкінській.



У колекції Poustovit осінь-зима’2009-2010 домінує вільний крій і немаркі кольори – фешіоністи не мусять жертвувати зручністю заради краси. Прямі силуети, схоплені на стегнах шкіряними пасками, форма кокону, об’ємні піджаки з широкими плечима і вільною спиною – складний крій і чисті лінії в даному випадку не суперечать один одному. Улюблені Лілині брюки зі складками на талії, які по міліметру звужуються донизу, в наступному сезоні стають трохи вужчими, ніж зазвичай, у поєднанні з вільними прозорими ... Читати далі
Просмотров: 991 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Як біблейська гора Арарат асоціюється з сонячною Вірменією, так торгова марка АрАрАт неодмінно супроводжує Український Тиждень прет-а-порте Ukranian Fashion Week. Артистичні та вишукані АрАрАт Fashion Party традиційно відкривають головну подію української фешн-індустрії.



Відкриття нинішнього, 24-го Тижня пройшло в богемній атмосфері ретро-епохи, дух і настрій якої увібрали в себе благородні витримані коньяки «Наірі». Вінтаж та підкреслено ґротескний шик сьогодні задають тон на світових подіумах. Віддаючи данину модному тренду, постійний партнер UFW коньяк АрАрАт запросив його гостей в атмосферу 20–30-х років, героєм яких зміг відчути себе кожен присутній – театральні підмостки допомогли розкрити в собі акторів.

З модою на ретро відроджується і культура споживання вишуканих, перевірених роками коньяків, а легендарний «АрАрАт» підкреслює цю тенденцію витриманим і розкішним смаком «Наірі» – незмінним супутником т ... Читати далі
Просмотров: 871 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


3 березня у віскі-ресторані «Single» відбулася зустріч голів медіапартнерів та засновників



Ukrainian Fashion Week. Такі зустрічі напередодні проведення Тижня Моди стали традиційними, як, до речі, і склад медіапартнерів.

Про події, що відбуваються на UFW, шанувальники моди дізнаються зі сторінок постійних медійних партнерів Тижня Моди. З журналів «Elle», «Ego», «Max», «Viva», «Time Out», «Фокус» ми отримуємо повне уявлення про вечірки, що відбуваються в рамках Тижня, про досягнення дизайнерів та новини наших партнерів. На сайті Главред-медіа в on-line-режимі транслюються покази українських дизайнерів. На 1-му Національному вже кілька сезонів поспіль виходять Щоденники Ukrainian Fashion Week. Особливий інформаційний патронат здійснює журнал «Сезони моди», а Видавничий Дім «Комерсант», що є постійним медіаконсалтом Тижня Моди, надає неоціненну підтримку в пошуку медіапартнерів та співпраці з ними. Ефір радіо «Європа Plus» присвячує Ukrainian Fashion Week свій найкращий час.

Цього разу основною темою зустрічі було обго ... Читати далі
Просмотров: 791 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Український Тиждень Моди дарує вам унікальну можливість стати повноправною частиною українського фешн-життя і здобути почесне звання фешн-патріота!



Сьогодні в умовах неспокійного світу бути, як то кажуть, «in fashion» дещо обтяжливо, але дуже почесно: як для творців самої індустрії, так і для носіїв модних тенденцій. Справа українських дизайнерів диктувати моду та породжувати трендове, ще й для «нашого» стилю життя – нелегка та вимагає великої частки самопожертви. Наслідуючи найкращі традиції західної фешн-індустрії, міксуючи їх із здобутками національної культури, саме дизайнери намагаються зробити українське буття кращим та яскравішим, що, на нашу думку, має надихати кожного з нас на певні фешн-вчинки. Якщо ви вже маєте у своїй шафі щось від «українських», сміливо виставляйте це на модний показ! Якщо ж ні – не вагаючись, вирушайте на пошуки вашого персонального щастя-вбрання від українських дизайнерів та набору «фешн-патріота»* вже цього Тижня! Таким чином ви зможете не тільки засвідчити свою повагу до творчості «наших» дизайнерів, але й здобути репутацію посвяченого у головні фешн-таємниці країни.

... Читати далі
Просмотров: 817 | Дата: 15.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)





Для рекламної кампанії Lviv Fashion Week:
Стиль: Дарія Янковська
Одяг: Микитюк & Яцентюк (колекція осінь/зима 2009-2010)
Візаж: Ольга Янковська
Модель: Вероніка Островська (Марченко)
Фото: Едуард Іванюшенко, Андрій Крицун
Просмотров: 1124 | Дата: 22.02.2009 | Рейтинг: 5.0/1 | Комментарии (0)


Якщо мінімалізм Францизка Кости (Francisco Costa) під-час показу весняної колекції був схожий на наукову фантастику, то осінній показ повернувся на землю і на тіло. Коли останній сезон був про м'якість і трьохвимірну геометрію, то зараз увага зосереджена на тканині та текстурі.
Коста відкрив показ чорним пальтом із асиметричними лініями шиї.
Своєю колекцією він остаточно довів, що мінімалізм, не повинен означати мужність. Це повертає до суті тіла. Речі були суворі, визначені, точні, але вони були також сексуальні.

Просмотров: 1023 | Дата: 22.02.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (1)


З 12 по 20 лютого тривав Тиждень моди у Нью-Йорку. Cвято моди проходить на тлі економічної депресії в США, падіння купівельної активності і збитків дизайнерських домів, які оголошують небувалі знижки.



Нестабільна економічна ситуація в світі додала Нью-йоркському тижню моди набагато меншого розмаху - з чуток, навіть відомий кутюр'є Марк Джакобс запросив на своє шоу 700 людей замість звичайних двох тисяч, багато дизайнерів, врізаючи витрати, скоротили свої програми. На такий крок пішли Мара Хоффман, Серджіо Дейвіла і Ніколас Кей.

Протягом тижня на подіум виходили моделі в костюмах від Келвіна Клейна, Анни Суї, Майкла Корса, Ральфа Лорана, Ніколь Міллер, Донни Каран, які представили свої осінні колекції.

До речі, санудтреком показу Oscar de la Renta стала пісня Марвіна Гейна із словами "Спасибі, спасибі мені, ніщо більше не буде таким". Проте покази, які відбулись 13 лютого стали протиріччям цього рядка. Адже, практично до кожної колекції були застосовні епітети: "впізнанний", "фірмовий", оскільки дизайнери поголовно вирішили повернутися до своїх основ.

Просмотров: 985 | Дата: 21.02.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Шик від Оскара де ла Ренти.

Усього 15 хвилин знадобилося домініканському дизайнеру, аби показати свою останню колекцію, і тепер ім`я модельєра не сходить із вуст кожного поціновувача моди, хто потрапив на нью-йоркський фешн-вік.

Причарував відвідувачів показу де ла Рента неймовірною кількістю та величезним розмаїттям хутра. Серед найкращих, зазначають фахівці, в колекції дизайнера - сірі жилети з каракульчі та соболеві шуби. Звісно, не обійшлося й без несподіванок. Так, серед перших на подіум вийшла модель, одягнена в шарф та рукавички зі скунса.
Інші ж убори від дизайнера не вирізнялися екстравагантними матеріалами: класика вишуканого смаку для “дорогих” леді, як каже сам модельєр. Щоправда, деякі з шовкових суконь де ла Ренти були настільки вузькі, що моделям часом доводилося сповільнювати х ... Читати далі
Просмотров: 1124 | Дата: 21.02.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)

« 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 14 15 »

Швидкий перехід

Форма входу



Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 | Хостинг від uCoz