Головна
» Архів новин

Anne Westphal - 20ти річна студентка з Сігмарігену, Німечини. Anne сказала нам як вона живе щоб бути творчую і те що, бути дизайнером є її найбільшим захопленням. Вона почала малювати свої перші моделі одягу у 8ми річному віці та від тодді мріяла стати дизайнером моди. Крім моди Anne також любить музику, йогу, а також провидити гарно час із друзями.

 

Тут ви можете побачити її дизайнерські проекти які вона зробила в 2008 році.


Із проектом Спідницями Назад у моду, Anne намалювала одяг, в якому спідниці зображені з більшим обємом та повнотою, як оці нижче і вище.

Санадалі Гладіатор і загорнуте рівне взуття є гарячими напрямами літа 2008.
Просмотров: 1549 | Дата: 05.11.2008 | Рейтинг: 5.0/1 | Комментарии (0)


Розповідає Валентина Клименко:

Чотири покази Fresh Fashion, за якими стоїть п’ять дизайнерів, пом’якшили важкість понеділка. Втім, вітамінний удар модного фрешу можна назвати умовним. Ольга Залуцька придумала для себе образ світської дівчини, яка має безліч приводів одягти вечірню сукню, але при цьому противиться злу насиллям – не хоче перетворюватися на класичну світську левицю, а культивує свою наївність. Головна фішка коротких шовкових та атласних сукенок в оздобленні горловини і подолу дутими елементами, дуті бретелі на топах. Додавання до монохромних суконь з дутими елементами веселеньких вставок у смужку і горошок дають ефект розфокусу образу. Крім цього, Ольга ще погралася з об’ємом і драпіровками і намагалася загравати з футуризмом. Інґредієнти коктейлю дуже якісні, а рецепт можна спростити.

Чіткі лінії довгих асиметричних суконь і комбінезонів та м’які силуети коротких яскравих суконь на одне плече – так Катерина Оксанич бачить весну–літо’2009. При всій загадковості образу, яку забезпечують асиметричні драпіровки, лінії коміра, високі розрізи на сукнях та брюках, романтичний силует, крій у колекції Катерини Оксанич бездоганний. Спочатку комбінезони і сукні дуже грамотно посаджені на фіг ... Читати далі

Просмотров: 1256 | Дата: 05.11.2008 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


 
Розповідає Тетяна Хмелівська:

Для того щоб вразити уяву своїх клієнтів і гостей UFW, Тетяна Саматова, здається, здатна на багато що. І найтонший гіпюр, дорогі вишивки, шкіра білого пітона, бісер, паєтки і каміння – лише найменша частина її талантів. Весняно-літню колекцію дизайнерка Модного дому Lugaru присвятила найкровожернішому народу в історії людства – племені майя. У переломленні стилю «дорого-валютно» це виглядало як агресивно-сексуальні облягаючі сукні, що вимагають Бюсту з великої літери, смокінґи, низько посаджені широкі брюки з атласним кушаком-кокеткою, а також трикотажні пуловери з V-подібним вирізом, шорти і бриджі. Колірна гама – чорний, білий, пісочний і червоний – як кров. В руках моделі неодмінно щось носили – хто відрубану голову ворога, хто – вирізане серце, хто – велику сумку зі шкіри пітона, в яку вміститься і голова ворога, і серце, і решта субпродуктів. Жертвоприношення у стилі майя – так охарактеризувала колекцію дизайнерка. Жертвою стала мода.

Після дефіле Анни Сосновської незмінно лишається відчуття, що побував у глибокій Європі – круто, круто, круто! На весну-літо наступного року дизайнерка пропонує лаконічність, геометричність, чисті лінії та архітектурність крою, виконані у колірній гамі, котру я назвала б інтелектуальною – сталевий, мишастий, перлинний, відтінки сір ... Читати далі

Просмотров: 1178 | Дата: 05.11.2008 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


 


 

28 серпня у Кривому Розі відкрився магазин першої національної мережі жіночого одягу Yellow&Blue, колекції для якого створюються за участі відомих українських дизайнерів: Олексія Залевського, Наталі Глазкової, Олени Даць, Світлани Бевзи, Віктора Анісімова, Ірини Каравай та інших.


Yellow&Blue – це мережа магазинів жіночого одягу, що належить міжнародній компанії Desined Mode, яка створювалася в Україні з метою продуктивної творчої співпраці з вітчизняними дизайнерами. Yellow&Blue провадить активну експансію власних концептуальних магазинів дизайнерського одягу для жінок на всі обласні центри України. Вже відкрито магазини у Дніпропетровську, Львові (на 5 поверсі ТЦ Магнус), Кривому Розі, Донецьку, на черзі – Одеса, Київ, Запоріжжя та Харків. Yellow&Blue тільки починає свій розвиток, але вже бачить своє майбутнє в Європі та прагне задовольнити підвищений інтерес Заходу до української моди.


Компанія засновник – Desined Mode – це перший професійний баєр в Україні, що розвиває власну мережу фірмових магазинів під загальним брендом Yellow&Blue. Компанія укладає угоди з дизайнерами про створення окремих колекцій, що відшиваються обмеженим тиражем, і продає їх у свої ... Читати далі
Просмотров: 1198 | Дата: 10.10.2008 | Рейтинг: 4.0/1 | Комментарии (0)


З 1997 року, коли світу моди в Україні надали чіткого формату завдяки створенню тижня прет-а-порте, дизайнери стали активними "гравцями, в першу чергу, національного культурного простору. Дизайнерський український одяг завжди ніс в собі як відзнаки світових модних трендів, так і переконливу творчу складову індивідуального стилю. Яскравого, непересічного, зрозумілого без перекладу.

Сьогодні в країні готується Закон про Національний Культурний Продукт. Згідно з проектом Закону про НКП складовими цього Культурного Продукту вже названі кіно, театр, музика, телебачення... А мода? Вона знову за межами державних інтересів. Але Кіра Муратова та Роман Балаян творили свої фільми у співпраці з українськими дизайнерами. В чиїх костюмах перемогла Руслана на Євробаченні? Саме партнерству з українською модою завдячують своїми яскравими образами учасники телепроектів "Шанс, "Танці з зірками, герої популярних новорічних мюзиклів. А покази українських дизайнерів в США, репортажі про які були розповсюджені американськими телеканалами, розміщені в Washington Post та інших авторитетних виданнях? Хіба вони спрацювали на імідж України менше, ніж офіційні візити чиновників? Та й, до речі, не коштували державі ні копійки. І це крім, власне, Тижня моди, який виник найпершим на теренах Східної Европи. Тиждень, який вже другий десяток років стабільно проходить ... Читати далі
Просмотров: 1250 | Дата: 10.10.2008 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)



 

Lviv Fashion Week - Львівський Тиждень Моди пройшов 3-5 жовтня 2008 року у Виставковому центрі LEMBERG (Львів, вул. Б.Хмельницького, 176).
Впродовж трьох днів на Lviv Fashion Week українські та європейські дизайнери представляли нові колекції сезону «весна-літо 2009». Були учасників з Польщі, Вірменії, Угорщини, Росії та України. У показах Львівського Тижня Моди брали участь і продемонстрували колекції 18 нових дизайнерів, які пройшли конкурсний відбір. Почесним гостем Львівського Тижня Моди – став відомий російський кутюр’є і художник, президент Московського Дому Моди, заслужений діяч мистецтв Російської Федерації професор В’ячеслав Зайцев.

Просмотров: 1112 | Дата: 06.10.2008 | Рейтинг: 5.0/1 | Комментарии (0)


Найпопулярніший журнал про моду Vogue. Тут предаставлена збірка колекцій Весна-Літо 2008.
 
 
Скачати журнал
або
або
 
 
 
Програма для читання
Просмотров: 1111 | Дата: 30.08.2008 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


 
Пропонуємо вашій увазі фотографії акторки Мілли Йовович (Milla Jovovich) з фотозйомки Картера Сміта (Carter Smith) для модного видання Vogue.
 

... Читати далі

Просмотров: 1092 | Дата: 30.08.2008 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)


Всі знають, що в Україні продається багато підробок (fake) товарів відомих брендів. Хтось вважає, що всі товари в Україні - підробки, а хтось вірить у казки про конфіскат і відсутність у деяких торговців націнок .

Модники і модниці

В Україні з'являється все більше бутиків відомих світових брендів, серед недавніх новинок: магазини Bottega Veneta, Gucci, Louis Vuitton і так далі. Причина одна - українці стають все багатшими та із задоволенням витрачають гроші на себе.

Цією обставиною прагнуть користатися не тільки "пристойні" торговці і виробники, але і торговці підробками. Київ ще дуже далекий від того, щоб стати модною столицею поряд з Парижем і Міланом, але вже цілком може поборотися за звання "Мекка контрафакту". Кількість підробленого одягу та аксесуарів всесвітньо відомих брендів стрімко збільшується, причому ареал псевдо-D&G, Versace, Roderto Cavalli та інших, що давно поширився на базари, підбирається і до багатьох модних магазинів!

Як бути українцеві, який бажає отримати за свої гроші фірмові речі? Як відрізнити "палево" від оригінальних виробів? Або навпаки - вибрати підробку так, щоб ніхто не засумнівався в оригінальності речі? Відповіді на ці запитання і знайшли "Деньги".

Непідроблені цінності

Для початку необхідно розібратися в тому, що таке підробка. Природно, підробкою варто вважати будь-який виріб, на якому стоїть клеймо виробника, який ніякого відношення до даної речі не має. Простіше кажучи, якщо на футболоч ... Читати далі

Просмотров: 1726 | Дата: 31.07.2008 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)

« 1 2 ... 11 12 13 14 15 »

Швидкий перехід

Форма входу



Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 | Хостинг від uCoz