Головна
» 2008 » Жовтень » 10 » Прес-конференція UKRAINIAN FASHION WEEK весна-літо '2009
Прес-конференція UKRAINIAN FASHION WEEK весна-літо '2009
18:57

З 1997 року, коли світу моди в Україні надали чіткого формату завдяки створенню тижня прет-а-порте, дизайнери стали активними "гравцями, в першу чергу, національного культурного простору. Дизайнерський український одяг завжди ніс в собі як відзнаки світових модних трендів, так і переконливу творчу складову індивідуального стилю. Яскравого, непересічного, зрозумілого без перекладу.

Сьогодні в країні готується Закон про Національний Культурний Продукт. Згідно з проектом Закону про НКП складовими цього Культурного Продукту вже названі кіно, театр, музика, телебачення... А мода? Вона знову за межами державних інтересів. Але Кіра Муратова та Роман Балаян творили свої фільми у співпраці з українськими дизайнерами. В чиїх костюмах перемогла Руслана на Євробаченні? Саме партнерству з українською модою завдячують своїми яскравими образами учасники телепроектів "Шанс, "Танці з зірками, герої популярних новорічних мюзиклів. А покази українських дизайнерів в США, репортажі про які були розповсюджені американськими телеканалами, розміщені в Washington Post та інших авторитетних виданнях? Хіба вони спрацювали на імідж України менше, ніж офіційні візити чиновників? Та й, до речі, не коштували державі ні копійки. І це крім, власне, Тижня моди, який виник найпершим на теренах Східної Европи. Тиждень, який вже другий десяток років стабільно проходить двічі на рік і збирає багатотисячну аудиторію, на якому акредитується понад 150 ЗМІ з усього світу.

На жаль, всі ці 11 років українська мода лише чекає на активну зацікавленість держави. У багатьох країнах Європи мода та й творчість громадян взагалі, стали пріоритетними як для економіки цих країн, так і для збільшення авторитету цих країн у світі. В Україні є величезна кількість людей, що заробляють своїм талантом. І країна могла б заробляти на їхній творчості. Але для цього нашим політикам треба зрозуміти, що унікальність потенціалу нашої країни – в таланті сотень тисяч українців. А підтримка і заохочування художників – чи не найбільший "державний обов'язок.

Україні пощастило, що їй є чим і ким пишатися в галузі моди. Але мода – це бізнес. Модний бізнес в нашій країні є. І зараз він перебуває на важливому етапі свого розвитку. Розвитку за правилами світового fashion. Стелла Маккартні, що стала найкращим дизайнером Великої Британії 2007 року, зізналася, що перші 5 років роботи над власною торговою маркою приносили тільки збитки. "Виживати першим лініям дозволяють випуски других ліній, продаж фірмових аксесуарів та парфумерії, робота з дизайну тканин, інтер'єрів, меблів. Українські дизайнери в більшості обрали собі подібний шлях.

Після блискучого показу своєї другої лінії на Trade Mark Defile Ірина Каравай виставила її в продаж у п'яти містах України. Завдяки тому, що вся колекція відшивається в Україні, є можливість оперативно реагувати на потреби прихильників лінії NB KARAVAY.

Молодіжна лінія "Sketches Дому моди Natasha Glazkova вже кілька сезонів викликає схвальну реакцію преси і покупців. Географія її "мешкання розширилася до 10 магазинів появою у містах Волгодонськ та Смоленськ (Росія).

Значно розширила свою "імперію дизайнер Анна Бублік, додавши до існуючих лінії bublik sport, bublik jeans, bublik diamonds та bulik couture.
Свої позиції на модному ринку України закріплює, ще донедавна дебютант Українського Тижня Моди, Оленка Даць. Окрім створення одягу pret-a-porte de luxe для марки "Olena Dats', Олена є автором колекцій для других ліній "Olena Dats' GALLERY та "Olena Dats'for DREAMLINE.

Перетворились на окрему самостійну лінію трикотажні вироби марки X'U. Футболки дизайну Ксюши Марченко стали більш доступними, залишилися оригінальними і привернули до молодої дизайнерки увагу всесвітньовідомої компанії Adidas.

До речі, активний розвиток бізнесу молодих дизайнерів зумовлено існуванням на UFW унікальної "модної вертикалі. "Нові імена та "Fresh Fashion – важливі етапи становлення дизайнера. Ці проекти викликають особливу увагу фахівців. От і цього разу Перший український універмаг одягу для всієї родини TUSO вирішив відзначити одного з молодих українських дизайнерів-учасників дефіле "Нові імена.

Влітку Ганна Сосновська здійснила запуск лінії чоловічої білизни SOSNOVSKA swim&underwear, прем'єрний показ якої відбувся на Holiday Fashion Week в Одесі. Окрім цього продовжується робота по просуванню ексклюзивної лінії чоловічого взуття, а в колекції весна-літо' 2009 буде представлена лінія чоловічих сумок.

Показ ювілейної колекції Олександра Гапчука цієї осені відзначить не тільки 10 років його творчості, а й народження нової лінії та нової торгової марки Real Casual Alexandr Gapchuk. Передуватиме показу відкриття двох бутиків в Одесі та Донецьку.

Одночасно реалізувати свої творчі, бізнесові та статусні амбіції – унікальна ситуація, якою треба вміти скористатися. Складніше, але почесніше створити таку ситуацію власноруч. Андре Тан з весни цього року запустив та успішно реалізував проект "Fashion school – створення шкільної моди, що відповідає сучасним вимогам та сподіванням українських школярів. Від серпня цього року 40 різноманітних моделей шкільного одягу продаються в найбільшій українській мережі товарів для дітей "Антошка.

Дизайн інтер'єрів, створення дизайнерських бюро під керівництвом модельєрів – достатньо успішний, як показує практика європейських Домів моди, напрямок розширення бізнесу. Ольга Громова своїм поверненням до лона Ukrainian Fashion Week навесні не тільки довела, що знаходиться в прекрасній творчій формі як дизайнер одягу, а й привернула додаткову увагу до діяльності свого архітектурного бюро, чиї проекти останнім часом набувають все більшого авторитету.

Вікторія Гресь розвиває інший напрямок цього бізнесу. Декоруванням простору, створення колекцій домашнього текстилю дизайнер називає "одягом для інтер'єрів. ЇЇ нова лінія Gres dеcor вже набирає популярності як в Україні, так і в Росії.

Абсолютно логічним та успішним продовженням модно-бізнесових ініціатив є активне публічне життя українських дизайнерів. Для Андре Тана відповідальним етапом стало створення першого телевізійного проекту на підтримку молодих дизайнерів – програми "ПроFashion на Новому каналі. Робота в рейтингових телепроектах Оксани Караванської ("Модний вирок на Інтері), Лілії Літковської (на програмі "Фабрика зірок – 2", Новий канал), співпраця дизайнерів з глянцевими виданнями, виступи з коментарями на радіо і телебаченні створюють в суспільстві позитивний імідж української моди. І не тільки в Україні. Вперше український Дім моди брав участь в підготовці туру зірки світової сцени. Разом з Донателою Версаче Вікторія Гресь підготувала сценічні костюми для одного з концертних блоків світового туру Дженнет Джексон.

Не можна не згадати про ще один вектор розвитку українських дизайнерських брендів. Розширення експортної складової їхнього бізнесу. Більш ніж переконливо та оптимістично виглядає географічна карта продажів найвідомішого за межами України дизайнера Лілії Пустовіт. Дві лінії бренду POUSTOVIT – POUSTOVIT та POUSTOVIT for ATELIER 1 розширюють горизонти своєї експансії у кращих концепт-сторах світу. Після тріумфальної появи у Лондоні, Токіо та Сеулі, лінія POUSTOVIT for ATELIER 1 почала продаватися в Парижі, а пізніше в Більбао та Лос-Анжелесі.



Прикріплення:
Категорія: | Переглядів: 1252 | Додав: Mastter | Рейтинг: 0.0/0 |


Всього коментарів: 0


Розділи новин

Форма входу



Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024 | Хостинг від uCoz