Головна » 2008 » Жовтень » 10
28 серпня у Кривому Розі відкрився магазин першої національної мережі жіночого одягу Yellow&Blue, колекції для якого створюються за участі відомих українських дизайнерів: Олексія Залевського, Наталі Глазкової, Олени Даць, Світлани Бевзи, Віктора Анісімова, Ірини Каравай та інших. Yellow&Blue – це мережа магазинів жіночого одягу, що належить міжнародній компанії Desined Mode, яка створювалася в Україні з метою продуктивної творчої співпраці з вітчизняними дизайнерами. Yellow&Blue провадить активну експансію власних концептуальних магазинів дизайнерського одягу для жінок на всі обласні центри України. Вже відкрито магазини у Дніпропетровську, Львові (на 5 поверсі ТЦ Магнус), Кривому Розі, Донецьку, на черзі – Одеса, Київ, Запоріжжя та Харків. Yellow&Blue тільки починає свій розвиток, але вже бачить своє майбутнє в Європі та прагне задовольнити підвищений інтерес Заходу до української моди. Компанія засновник – Desined Mode – це перший професійний баєр в Україні, що розвиває власну мережу фірмових магазинів під загальним брендом Yellow&Blue. Компанія укладає угоди з дизайнерами про створення окремих колекцій, що відшиваються обмеженим тиражем, і продає їх у свої
...
Читати далі
|
З 1997 року, коли світу моди в Україні надали чіткого формату завдяки створенню тижня прет-а-порте, дизайнери стали активними "гравцями, в першу чергу, національного культурного простору. Дизайнерський український одяг завжди ніс в собі як відзнаки світових модних трендів, так і переконливу творчу складову індивідуального стилю. Яскравого, непересічного, зрозумілого без перекладу.
Сьогодні в країні готується Закон про Національний Культурний Продукт. Згідно з проектом Закону про НКП складовими цього Культурного Продукту вже названі кіно, театр, музика, телебачення... А мода? Вона знову за межами державних інтересів. Але Кіра Муратова та Роман Балаян творили свої фільми у співпраці з українськими дизайнерами. В чиїх костюмах перемогла Руслана на Євробаченні? Саме партнерству з українською модою завдячують своїми яскравими образами учасники телепроектів "Шанс, "Танці з зірками, герої популярних новорічних мюзиклів. А покази українських дизайнерів в США, репортажі про які були розповсюджені американськими телеканалами, розміщені в Washington Post та інших авторитетних виданнях? Хіба вони спрацювали на імідж України менше, ніж офіційні візити чиновників? Та й, до речі, не коштували державі ні копійки. І це крім, власне, Тижня моди, який виник найпершим на теренах Східної Европи. Тиждень, який вже другий десяток років стабільно проходить
...
Читати далі
|
|
|
| Статистика
Всього онлайн: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |