Преппі - поняття і слово, яке прийшло в російську мову від англійського
"Preppy" (скорочення від "preparatory", що означає попереднє). У Північній
частині США словом "Preppy" спочатку називалися престижні коледжі, які
готували своїх учнів до вступу в університети, а також інші елітні
навчальні заклади вищої школи.
Потім під словом преппі стали розумітися також і всі соціо-культурні
ознаки, пов'язані зі студентами, які навчаються у цих закладах. Це і акцент, лексика, одяг, етикет і манірність. Преппі також претендував на те, щоб стати ще однією субкультурою.
Сьогодні преппі - стиль в одязі, який має на увазі охайність, зручність (і тут він схожий зі злився смарт казуал - smart casual ) і елітність. Стиль з'явився в 1960-1970 - х роках. У наші дні стиль преппі воліють підлітки, молоді люди, які хочуть виглядати дорослішим і серйознішим. Преппі надає формальності і діловитості образу людини, яка віддає перевагу цей стиль.
Преппі - це, перш за все, дорогий одяг. Елітарність - головна відмінність стилю. Одяг таких класичних преппі брендів як Lacoste, Ralph Lauren, Brooks Brothers, Vineyard Vines, Lilly Pulitzer і J. Crew можуть дозволити собі носити небагато. Незамінні предмети
чоловічого гардеробу преппі стилю - Оксфордська сорочка з гудзиками,
светр з коміром гольф і з малюнком, літні брюки з бавовняного твіл і
черевики-човники. Стиль преппі також став класичною формою одягу для деяких видів спорту, таких як теніс, гольф, сквош, Лакросс і хокей на траві. Ці види спорту історично були прерогативою тільки вищих верств суспільства.
Серед молодіжних брендів, які пропонують своїм
покупцям одяг у стилі преппі, можна відзначити Abercrombie and Fitch,
American Eagle Outfitters і Hollister Co.