Головна » Статті » Бренди, доми моди

Gucci

Gucci

Гучі (італ. Gucci) (також Будинок Гучі (англ. House of Gucci)) - відомий італійський будинок моди й модний бренд. Gucci уважається одним з найвідоміших, престижних і легко пізнаваних модних брендів у світі. Будинок Gucci належить французькому конгломерату Pinault-Printemps-Redoute (PPR) і є другою найбільшою по обсягах продажів модною компанією після LVMH.

Історія

Будинок Gucci (House of Gucci) заснований у Флоренції в 1921 році Гучіо Гучі (італ. Guccio Gucci) (1881-1953). В 1938 компанія розширюється й відкриває бутік у Римі. В 1947 році Gucci випускає сумку з бамбуковими ручками, що дотепер є фірмовим продуктом компанії. Протягом 1950-х років компанія також розробляє фірмові смугасту вузьку міцну тканину й замшеві мокасини з металевими застібками. Після смерті Гучіо в 1953 році його син Альдо Гучі допоміг направити компанію до міжнародної популярності, відкривши перші бутіки в Лондоні, Парижі й Нью-Йорку. Навіть у найбільш ранні роки компанії родина Гучі була відома своїми лютими внутрішніми конфліктами. Розбіжності із приводу спадщини, фондових вкладень і щоденних керувань магазинами часто розділяли родину й зводили в союзи. Збори із приводу розширення мережі закордоном і майбутнім компанії часто закінчувалися вибухами гніву й метаннями сумок і гаманців. Наприкінці 1960-х Gucci націлюється на Далекий Схід для свого подальшого розширення, відкривши магазини в Гон-Конгу, Токіо й Кореї. У той же час компанія розробляє свій відомий логотип GG (ініціали Гучіо Гучі), шовковий шарф Flora, що носила голлівудська акторка Грейс Келлі, і плечову сумку Jackie O, що зробила знаменитої Джекі Кеннеді, дружина президента США Джона Ф. Кеннеді. Наприкінці 1970-х Gucci залишалася однієї з перших компаній по виробництву предметів розкоші у світі, поки серія катастрофічних ділових рішень і сімейних сварок майже не привела компанію до банкрутства. У той час брати Альдо й Родолфо Гучі контролювали рівно 50% доль компанії. В 1979 році Альдо розробляє колекцію аксесуарів Gucci Accessories Collection, або GAC, припускаючи підтримати продажу сектора парфумерних товарів Gucci Parfums, якими займалися його сини. GAC містить у собі такі невеликі аксесуари, як косметички, запальнички й ручки, які коштували набагато менше, ніж інші каталогові аксесуари компанії. Альдо передоручає контроль над Parfums своєму синові Роберто через ослабілий контроль над загальним керуванням компанією з боку Родольфо. Альдо Гучі розширює інтереси компанії, уливаючись у нові ринки, включаючи угоду з American Motors Corporation (AMC). Автомобіль AMC Hornet 1972 року, укомплектований фургоном "Sportabout", став одним з перших американських автомобілів зі спеціальною розкішною комплектацією, створеної відомим модним дизайнером. Автомобілі від Gucci зсередини сміло обшиті смугастою зеленою, червоною й персиковою текстурою, дизайнерськими емблемами, зовнішні кольори авто також був підібраний дизайнером. Незважаючи на те, що Gucci Accessories Collection розходилася добре, цей факт став одним з мотивів руйнування династії Гучі. Протягом декількох років продукти від Parfums стали продаватися краще, ніж від Accessories. Новоспечений гуртовий бізнес став винятковим брендом для більш, ніж тисячі магазинів лінії GAC і тільки в США, погіршивши положення бренда серед модних споживачів. Як пише редактор Vanity Fair Грейдон Картер (англ. Graydon Carter), «в 1960-х і 1970-х роках Gucci була на вершині шику, завдяки таким іконам, як Одрі Хепберн, Грейс Келлі й Жаклін Онассіс. Але в 1980-х Gucci втрачає своє положення, стаючи клейким аеропортовим брендом.» Дешеві товари від Gucci наводнили ринки, далі принижуючи ім'я компанії. Тим часом, сімейні сварки позначалися не кращим чином на справах компанії в Італії. Родольфо й Альдо посварились із приводу відділення Parfums, нещасних 20% від долі якого контролював Родольфо. У середині 1980-х, коли Альдо був засуджений за відхилення від податків у США за показниками свого власного сина, обурливі заголовки жовтої преси створювали публічний образ Gucci так само, як і товари компанії. Більші зміни в компанії відбулися після смерті Родольфо в 1983 році, коли він залишив свої 50% долі компанії своєму синові Мауріціо Гучі (італ. Maurizio Gucci). Мауріціо разом з Паоло, сином Альдо, вирішив збільшити свій вплив у Раді директорів компанії й утворив для цього відділення ліцензування Gucci Licensing у Голландії. Після того, як інше сімейство покинуло компанію, уперше за останні роки лише одна людина стояла в керма компанії Gucci. Мауріціо припинив сімейні розбіжності, які рвали компанію зсередини, і вирішив шукати інші таланти в ім'я майбутнього Gucci.



Джерело: http://ru.wikipedia.org/wiki/Gucci
Категорія: Бренди, доми моди | Додав: Mastter (24.06.2008) | Автор: Maksym
Переглядів: 3922 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/1 |



Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Розділи новин


Категорії каталога

Модні сукні [13]
Модні плаття на весну, літо, осінь, зиму
Бренди, доми моди [5]
Модне відео [6]
Фільми і відоролики про моду
Музика з показів [79]
Музика і мода
Професійне фото [5]
Роботи фотографів
Контакти дизайнерів [7]
Стиль одягу [17]
Усе для весілля [8]

Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

Друзі сайту

Волосся харчування

Міні-чат

200

Статистика


Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2023 | Хостинг від uCoz