Шахова
клітка, мабуть, стала основним малюнком і головною темою всієї колекції -
класичні "шашечки" дому Louis Vuitton в новому, свіжому починанні.
Джерелом натхнення Марк Джейкобс послужила знаменита інсталяція
художника-концептуаліста Даніеля Бурена "Дві дошки", встановлена в парадному дворі Пале-Рояль в
Парижі: три різні по висоті так названі колони Бурена знайшли відповідність в
довжині прямих спідниць і суконь - міні, міді, максі. До слова, саме Даніель
Бурен в цей раз допоміг Джейкобсу з оформленням майданчика для шоу.
Заключний
день паризького тижня моди розпочався сьогодні із шестихвилинного шоу Louis
Vuitton, наскільки енергійним, настільки ж коротким. Моделі в костюмах немов з
епохи 60-х - схожі носила героїня Одрі Хепберн у фільмі "Як вкрасти
мільйон" Вільяма Уайлера - парами спускалися з ескалаторів і ступали на
блискучий підлогу, схожу на величезну біло-жовту шахову дошку.
Дивовижно: у
порівнянні зі складносурядною концепцією минулого сезону з інсталяцією у вигляді
перону і паруючого паровоза початку XX століття, з якого з'являлися дами в
шикарних туалетах, весняно-літній шоу здається напрочуд простий, такій собі
light-версією звичних нам колекцій Louis Vuitton. "Після романтики вокзалу
і тієї казки ця колекція виявилася сильною сама по собі - без будь-якої
необхідності в якійсь фонової історії," - коментує Марк Джейкобс. І ми з
ним беззаперечно погоджуємося.
Прикріплення: |