Історія про те, як Кензо
Такада прийшли від Токіо до Парижа в шістдесятих роках, відкривши діалог
між двома містами, які були одними з найвпливовіших у світі моди, буде
повторюватися часто так, як у цьому році компанію святкує своє
40-річчя з моменту заснування. Для нової чоловічої колекції
у Кензо, креативний директор Антоніо Marras уявив собі шлях у зворотному
напрямку: француський художник подорожуючи в Токіо першого разу поглинав тонкощі Японської культури у свій стиль. З огляду на вміння Marras
" це був ідеальний матч дизайнер і натхнення. Навіть не рухаючись у
лукавство костюму, він створив гардероб, що доповнювався досить своєрідним
процвітанням, яке тонко звернулося до прихованого денді у будь-якій людині .
Кілька відмінних жінок, у
тому числі актриса Джоана Прейс і модель Ханнелоре Knuts, прийшли на показ, одітими в одяг з колекції для чоловіків. Marras попросив їх
обирати свою власну одяг, тому що він хотів показати, як дизайн,
призначений для тіла чоловіка, може також добре виглядати на жінці. "Це свобода Kenzo,
порушення правил", сказав він.