Давайте спочатку розберемося, які існують основні види діяльності моделі: Подіум
Кожному показу, за рідкісним виключенням, передують репетиції, ознайомлення з робочим майданчиком, музичним супроводом, примірка одягу, який належить демонструвати. Тут ви можете зіткнутися з багатьма неприємностями:
- потрібно завжди перевіряти взуття, чи можна взагалі в ньому ходити. Іноді бувають ходулі по 20 см. Тому у моделі завжди повинна бути з собою своя резервна пара класичних чорних туфлею на 10-сантиметровій шпильці.
- проглянете сам подіум, чи не слизький він, чи немає десь щілин, в яких може застрягти каблук.
- ознайомтеся з сценарієм показу, потрібно орієнтуватися і знати в обличчя дівчат, які йдуть перед вами і після вас.
Ніколи не скаржтеся на те, що вам хотілося б надіти інший наряд або що цей вам не до лиця. Як правило, дизайнер, вибираючи дівчат на кастингі, вже заздалегідь бачить їх в певному наряді. Будьте обережні зі своїм нарядом, щоб не пошкодити його. Це означає в ньому не сидіти і не пити. Бажано позначати свій наряд ярличком і прослідкувати, щоб одяг висів в порядку виходу на сцену.
Робота для відеореклами
«Мене покажуть по телевізору, круто!» - напевно, перша думка, що приходить в голову, коли ми думаємо про зйомки в рекламі. Але не варто забувати, що головна мета тих, хто знімає ролик, не показати, яка ви красива в кадрі, а перш за все прорекламувати свій товар. Зйомки вимагають знання елементарних основ акторської майстерності.
Як правило, модель просять створити саме той образ, який допоможе продати продукт, - домогосподарки, матері, бізнесвумен. І не потрібно тут намагатися когось копіювати. Просто Ви повинні максимально вжитися в образ, уявити собі, як би ви поводилися в такому положенні. Тут величезне значення має погляд - основний провідник між моделлю і споживачем.
Робота на знімальному майданчику
Якщо Вам здається, що зйомка для журналу - це приємне миле заняття, що не вимагає великих зусиль, то цей міф розвіється після першої ж фотосесії. Тут потрібна хороша підготовка і витривалість, оскільки зйомки можуть проходити у будь-який час доби і продовжуватися декілька днів. З іншого боку, саме такий вид діяльності найбільше сприяє розкручуванню моделі.
На знімальному майданчику командують всього двоє - фотограф і стиліст. Завдання моделі - максимально професійно виконувати задумане автором. Модель повинна уміти плавно переходити від одного положення до іншого, зберігаючи при цьому заданий емоційний стан. Важливим є уміння відчувати освітленість і уміти стежити за спалахом світла, щоб не моргати.
Існує 2 методи фотографування:
- коли фотограф і стиліст повністю керують моделлю. Якщо модель недостатньо професійна, фотографії можуть вийти неприродними і без динаміки.
- модель імпровізує, експериментує, використовує свої напрацювання, міняє пози (вимагає високого професіоналізму моделі).
Робота на виставці
Відбираючи модель для роботи на виставці, клієнт вирішує для себе відразу декілька завдань:
- своєю зовнішністю дівчина привертає до стенду більше відвідувачів;
- модель дає короткі пояснення зацікавленим відвідувачам про діяльність і продукцію фірми;
- модель повинна справляти хороше враження на партнерів і клієнтів фірми;
- модель може вирішувати практичні завдання: займатися анкетуванням, роздачею рекламних матеріалів, проведенням лотереї.
Тут важливо стежити за своєю мімікою, жестами, мовою. Ви не маєте права позіхати або стояти з нудьгуючим виглядом, мовляв, ох сьогодні щось не людний день, постою я собі в сторононьці. Ваше спілкування повинно бути стриманим, максимум ввічливості і чарівності, навіть з представниками фірм-конкурентів. Крім того, варто навчитися відрізняти потенційних клієнтів фірми від відвідувачів.
Участь в заходах
Якщо у вас є певні додаткові здібності, тобто ще одне обширне поле діяльності. Із знанням англійського вас можуть запросити як хостес на якусь вечірку або конференцію. Якщо ви займалися танцями, то вам можуть запропонувати танцювати в нічному клубі. Це може бути робота на ресепшені в готелі, банальна присутність на презентації, робота помічника або ведучої на святах.
Тут важливо виглядати на всі 100% і уміти культурно поводитися, тобто дотримувати правила етикету в спілкуванні і поведінці. Часто буває, що модель після закінчення своєї роботи на святі залишається на ньому і починає себе фривольно вести: пити, фліртувати з клієнтами. Це не вітається і є першим кроком до поганої репутації.
Загальні поради для початківців
Подумайте десять разів, перш ніж вибрати агентство. Краще всього вже мати знайомих з різних агентств і зібрати про них враження. Підписувати контракт після закінчення школи моделей не обов'язково. Не забувайте, що в цьому випадку агентство забирає не менше 30% вашого заробітку. Натомість агентства запевняють, що будуть в першу чергу Вам пропонувати роботу і піклуватись про Вашу кар'єру.
Якщо все ж таки Ви упевнені в тому, що хочете підписати договір, то в ньому повинні бути чітко вказані взаємні зобов'язання, інакше в майбутньому непорозумінь не уникнути.
Модель завжди повинна мати при собі індивідуальний набір косметики, це як мінімум якісний тональний крем і туш, а так само серветки. Якщо належить надягати інший одяг, то не може бути і мови про туалетну воду або духи, адже запах потім залишається наодязі. Те ж саме стосується дезодоранта, лаку для волосся, крему для тіла - все повинно бути без запаху.
Якщо після цієї статті у вас не згасло бажання працювати моделлю, то ви цілеспрямована дівчина і у вас все вийде. Якщо ж тінь сумніву все ж таки з'явилася, подумайте про те, що світ не тільки в рожевих тонах. І в модельному бізнесі, як і скрізь, виживає сильний. Ви не маєте права на слабкість. Але повірте у себе і у вас все получиься!